نهادهای انتظامی و امنیتی ایران بجای اینکه مثل نهادهای سایر کشورهای جهان در جهت منافع مردم و رعایت حقوق شخصی مردم فعالیت کنند از سه لحاظ منافع افراد و مردم را پایمال میکنند:
  1. به واسطه ترس حکومت از مردم با فرمانهای حکومتی رای داده میشود آشکارا یا نهانی سازمانها و نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی حقوق مردم را پایمال کنند.
  2. حکومت بازرسی و نظارت بر عملکرد نیروهای امنیتی و انتظامی و توجه شکایات مردم ندارد، در نتیجه نیروهای خودسر در جهت کسب منافع مادی و سایر منافع به اقداماتی مافیایی از قبیل قاچاق و دزدی و باج گیری می پردازند.
  3. حمایت نیروهای امنیتی و انتظامی و کزینش آنها از بین اراذل و بازگذاشتن دست اراذل و اوباش و لات ها و لومپنها! ......

در این وبلاگ اطلاعاتی جهت حفظ منافع مردم منتشر خواهیم کرد.
توجه کنید: نیروهای اطلاعاتی و انتظامی اکنون وارد فاز مافیا شده اند یعنی به دنبال کسب پول از راه ارعاب و تهدید و جاسوسی هستند، شما ملت ایران چه دشمن حکومت اسلامی باشید و چه دوست حکومت اسلامی دیگر امنیت ندارید!

چهارشنبه، اسفند ۰۸، ۱۳۹۷

خبر جدید درباره آویزون و نقش امرای سپاه پاسداران در اشاعه فحشا


خبری در کامنت دونی بدست ما رسیده توجه کنید:

سلام. با تشکر از اطلاعاتی که در اختیار مردم گذاشتین.
اطلاعاتی دارم به شما میگویم.
سایت معروف آویزون را به خاطر دارید؟ این سایت به اشاعه فساد و فحشا میپرداخت. فردی با مدیران فروم طرح دوستی میریزد و اطلاعاتی کسب میکند و درمیابد این سایت که در قاچاق دختران به خانه های فساد کشورهای خارجه دست داشته توسط امرای سپاه پاسداران اداره و پشتیبانی میشود.

فرد مذکور این خبر را در کامنت سایت خارجی درج میکند. سایت خارجی درباره برنامه نویسی و سرور بوده.دوست آن شخص خبر را خوانده و با سایت رسمی آقای خامنه ای ایمیل میزند و لینک میدهد و حکومت را تهدید به افشا میکند.
در پی آن فرمانده های سپاه پاسداران خبردار میشوند. و ابتدا مدیران فروم با افرادی از همه جا بی خبر عوض میشوند و بعدا در سایتهای سکسی دیگر که اکنون فعالند به کار خود ادامه میدهند. افراد تازه وارد دستگیر و به حبس محکوم میشوند.
علت این رفتار دو مورد است:
۱- سپاهیان خاطی اقدام به بستن سایت آویزون میکنند تا نمایش ضدیت با بی اخلاقی ها را اجرا کند و کسی به آنان شک نکند.
۲- کادر مدیریت فروم نیاز به افراد متبحر در اپراتوری فروم پیچیده ویبولیتن دارد و هر شخص با سوادی حاضر نیست کار کثیف مدیریت فروم سکس و فساد و فحشا را به عهده بگیرد و حفظ آنها ضروری بود افرادی دیگر را به همکاری دعوت و بعد دستگیرشان کردند.

نکته مهم این است که چون نقش سپاه در سایت تخصصی کامپیوتر کامنت گذاشته شد پاسداران خیال کردند مهندس نگهدارنده سرور که اینترنت را تعمیر و نگهداری میکند افشاگری کرده و از قاضی دادگاه که نوکر آنان بود خواستند سنگین ترین مجازات را در بین دستگیر شده ها به وی اختصاص دهند که این مهندس از همه بی گناهتر بوده و هست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر